FRIDA KAHLO

Yayınlandı: Mayıs 28, 2010 / Art

Handmaid’s Tale okunur.. -Her ne kadar çok iyi bir sistem ve erkek hegomonyası eleştirisi yapmak için yazılmış olsa da- Güçsüz kadınlarla dolu bir kitap okumanın verdiği sıkıntıyla hemen bir doz Frida Kahlo ihtiyacı duyulur bünyede.. Duvardaki Kahlo resmine bir süre bakılır ve hüzünlü bir huzur,,
Frida Kahlo demişken; resmi sitesine buradan ulaşabilirsiniz..
Ve ayrıca çiçeği burnunda keşfettiğim ve pek başarılı bulduğum sitede Frida Kahlo hakkında tadından yenmez bir yazı bulunmakta.. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim.. Tıklayınız.. Tadını çıkarınız..

Kahlo’nun “başına gelen iki büyük kazadan biri olan Diego RIVERA’ya yazdığı mektup:
-SEVMEKTEN NE ZAMAN VAZGEÇTİM?-
kotu gunumde yanimda olmadigin zaman vazgectim.
canin sikildiginda benimle paylasmadigini, kirilacak veya tedirgin olacak olsam bile dusuncelerini acikca soylemedigini anladigim zaman vazgectim.
bana yalan soyledigini anladigim zaman vazgectim.
gozlerime baktiginda kalbinle bakmadigini ve bana hala soylemedigin seyler oldugunu hissettigimde vazgectim.
her sabah benimle uyanmak istemedigini, gelecegimizin hicbir yere gitmedigini anladigim zaman vazgectim.
dusuncelerime ve degerlerime deger vermedigin icin vazgectim.
agrilarimi dindirecek sicak sevgiyi bana vermediginde vazgectim.
sadece kendi mutlulugunu ve gelecegini dusunerek beni hice saydigin icin vazgectim.
tablolarimda artik kendimi mutlu cizemedigim ve tek neden sen oldugun icin vazgectim.
bencil oldugun icin vazgectim!!
bunlardan sadece bir tanesi senden vazgecmem icin yeterli degildi, cunku sevgim yuceydi. ama hepsini dusundugumde senin benden coktan vazgectigini anladim. bu yüzden ben de senden vazgectim.

Bir Cevap Yazın

